Гарантійний ремонт планшетів ALLDOCUBE
Нагадуємо, щоб відремонтувати Ваш пристрій під час режиму самоізоляції, не обов'язково їхати до нас. Пропонуємо скористатися кур'єрською доставкою від компанії Нова Пошта.
Call-центр з 11:00-18:00
Графік роботи
Пн-пт 11:00-20:00
Сб-нд: вихідний
Мазепи - Тимчасово не працює
Термін гарантії:
На всі пристрої встановлюється гарантія 12 місяців з дня продажу. Виробник планшетів ALLDOCUBE здійснює гарантійне обслуговування на території України через уповноважені сервіс-центри. Якщо ви сумніваєтеся в наявності гарантійного випадку або у вас є питання технічного характеру по роботі вашого пристрою, напишіть нам за допомогою форми зворотнього зв'язку, технічний фахівець допоможе вам в рішенні вашого питання.
Повернення і обмін пристроїв протягом 14 днів після покупки:
У разі, якщо ви вирішили відмовитися від товару, який був куплений не пізніше 14 днів тому, перед процедурою повернення купленого товару і відшкодування за нього сплачених вами коштів необхідно здати пристрій в наш сервісний центр на первинну діагностику для підтвердження відсутності механічних пошкоджень (зазвичай вона займає 2 -4 робочих дня). Після діагностики і підтвердження працездатності товару і відсутності у нього пошкоджень, з вами зв'яжеться співробітник і погодить формат повернення грошових коштів (форма повернення відповідає формі оплати). Кошти, сплачені за доставку, не повертаються.
Регламент:
Відповідно до закону про права споживача та іншим нормативним актам, обладнання та пристрої не підлягають безкоштовному гарантійному ремонту, а гарантія не поширюється на:
1. Пошкодження, викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, а також такі що виникли внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.);
2. Пошкодження пов'язані з використанням в цілях, для яких пристрій не було призначене, в т.ч. порушення інструкцій виробника і виробника при використання пристрою;
3. Пошкодження, викликані використанням неоригінальних аксесуарів;
4. Пошкодження, викликані неправильним підключенням і некоректною установкою програмного забезпечення;
5. Механічні й електротермічні пошкодження;
6. Відсутність в товарі функцій, які не передбачені Виробником;
7. Пошкодження фірмових серійних номерів на пристрої;
8. Пошкодження, викликані природним зносом при експлуатації пристрою;
9. Пристрої зі слідами відкриття, будь-які спроби відкриття (спроби самостійного несанкціонованого ремонту в сторонніх сервіс-центрах) будь-які зміни в заводській конфігурації
10. Інше обладнання, пошкодження якого пов'язане з роботою пристрою.
Пам'ятайте, що будь-який електричний прилад перед включенням необхідно витримати не менше 2-х годин в теплому приміщенні з природною вологістю.